שירות לקוחות

תמיד כאן בשבילכם

אנחו יודעים שבית חדש הוא הרבה מעבר לכתובת – זו התחלה חדשה, חוויה מרגשת, ולפעמים גם אתגר. לכן הקמנו עבורכם מערך שירות אישי ומתקדם, המבטיח טיפול מהיר, יעיל ואדיב בכל פנייה ובכל שלב:

מוקד תמיכה זמין

מענה אנושי, מהיר ואישי לכל שאלה ובקשה.

ליווי אישי לאורך כל הדרך

מהחתימה על ההסכם, דרך מסירת הדירה ועד לשביעות רצונכם המלאה.

עדכונים שוטפים ומידע חשוב

נשארים איתכם בקשר ישיר ומעדכנים אתכם בכל פרט חשוב לאורך הדרך.

פורטל דיגיטלי מתקדם לתמיכה ושירות

לנוחות מקסימלית בטיפול בפניות ומעקב אונליין.

כל הדרכים ליצור איתנו קשר

כתובתנו

שדרות ההסתדרות 271,
מתחם I-way, חיפה

לניווט ב-Waze

שירות לקוחות

טלפון לפניות
04-6880111 (שלוחה 1)

שעות פעילות: א’-ה’ בין השעות 08:00 ל-17:00

גם בווטסאפ

פנו אלינו בווטסאפ העסקי
054-572-0637

דברו איתנו ב-Whatsapp

פניות בדוא”ל

דוא”ל שירות לקוחות ומידע
lati.service@latigroup.co.il

פורטל לקוחות

פורטל שירות דיגיטלי: פתיחת פניות אונליין, מעקב סטטוס וטפסים להורדה

לכניסה לפורטל

בואו נדבר!

ההצלחה שלנו נמדדת בשביעות הרצון שלכם. אנחנו כאן כדי להעניק לכם שירות מקצועי ואדיב, לתת מענה מדויק ומהיר לכל צורך, ולוודא שתחושת הביטחון שלכם בבית החדש תהיה מושלמת. שאלות? אנחנו כאן.

תודה! פרטיך נקלטו ונשוב אליך בהקדם.